Lider şahsiyetler yetiştiriyoruz.

İLKOKUL

EĞİTİM POLİTİKAMIZ

Eğitim liderlerimiz, öğrenme merkezlerindeki öğrenme arkadaşlarını analiz eder, öğrenme stratejileri belirler, çalışmalarını bireysel öğrenci odaklı olarak yürütür. Ezbere eğitim değil, oyunlaştırılmış, analitik düşünmeye dayalı öğretim yapılmaya önem verilir. Öğrenme olayının okul ortamında gerçekleştirilmesi için çaba harcanır. Öğrenci odaklı farklı metot ve teknikler uygulanarak, öğrenmenin daha kolay ve kalıcı olmasına çalışılır.

TAM ÖĞRENME POLİTİKAMIZ

Her öğrencinin öğrenme hızı ve dinamiği aynı değildir. Bazı öğrenciler çok hızlı ve bir uygulama veya anlatma ile öğrenirken, bazı öğrenciler daha uzun sürede ve daha yavaş hızda öğrenir. Öğrenme merkezinde yavaş ya da zor öğrenen öğrencilere Amerikalı eğitimci BENJAMİN BLOMM’un  ‘’Tam Öğrenme’’ teorisinden yararlanılır. Yavaş öğrenen öğrenciler için tekrar çok önemlidir. Dolayısıyla aynı öğrenme ortamında çok tekrara yer verilemeyeceğinden, bu tür öğrencilerle küçük guruplar halinde ya da bireysel olarak tam öğrenme çalışması yapılmaktadır.

KALP(KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞI)PROJESİ

Öğrenmenin en önemli yollarından biri de okuma ile olur. Okulumuzda 1.sınıftan itibaren derinlemesine okuma ve anlamaya çok önem verilir. Hayat boyu kitap okuma alışkanlığı kazandırılmaya çalışılır. Okuduğunu doğru, tam ve hızlı olarak anlama, anladığını doğru ifade edebilme önemlidir. Yorum yapabilmenin çok okuma ile olabileceğine inanılır. Anladıklarını noktalama ve yazım kurallarına uygun olarak yazılı ifade edebilme becerisi kazanırlar.

ESTETİK VE SANAT

Güzel yazı yazma becerisi okulumuz için en vazgeçilmezlerden biridir. 1.sınıftan itibaren güzel yazı yazma becerisi kazandırılmaya özen gösterilir. Herkesin güzel yazı yazabileceğine inanılır, çalışmalar ona göre yapılır. 1. Sınıfın 2. döneminden itibaren öğrencilerimiz dolma kalem kullanma becerisine erişir. Her sene iki kez ödüllü Güzel Yazı Yazma Yarışması yapılır. 

 

ANA ETKİNLİKLERİMİZ