Lider şahsiyetler yetiştiriyoruz.

TEKDEN EĞİTİM SİSTEMİ NEDİR?

EĞİTİMİMİZİN AMACI

“Lider Şahsiyetli Bireyler” vizyonu ile çıktığımız yolda ÖNCE KEŞİF, SONRA İNKİŞAF ettirmek eğitim sistemimizin temelini oluşturur.

ÖĞRENME ARKADAŞLARIMIZ

Öğrencilerimizin her biri öğrenme kültürümüzde ve yolculuğumuzda yol arkadaşımızdır. Bundan dolayı eğitim sistemimiz içinde öğrencilerimiz, öğrenme arkadaşımızdır. Bunun için öğrenme arkadaşlarımızın yeteneklerine, güçlü yönlerine, yapabilirliklerine ve farkındalık durumlarına odaklanırız. Bu süreçte önceliğimiz keşfetmek ve sonra da inkişaf ettirmektir. Bu keşif yolculuğunda PDR birimimiz oldukça aktif rol alır.

EĞİTİM LİDERLERİMİZ

Keşfi sağlayacak en önemli unsur, sahip olduğumuz güçlü eğitim kadromuzdur. Liyakat ve merhamet hissi yüksek, güçlü eğitim kadromuz, öğrenme arkadaşlarımızın sahip olduğu potansiyeli performansa dönüştürmek için üstün gayret gösterir. Öğrenme arkadaşlarımızın sahip olduğu güçlü yönlerini yeteneğe ve beceriye dönüştürmede usta eğitimcilerimiz öğrenme arkadaşlarımız için birer eğitim lideridir. Tekden’de öğretmen; eğitim lideridir, eğitimin lideridir. Eğitim yöneticilerimiz ve eğitim liderlerimiz öğrenme arkadaşlarımızın daha iyi gelişimi ve iyi insan olma hâli -hanımefendi ve beyefendi birer şahsiyet olarak yetişmeleri- için kendileri birer modeldir ve eğitim liderlerimiz her zaman gelişime açıktır. Eğitim liderlerimiz çağın ihtiyaçları doğrultusunda ihtiyaç duyulan mesleki gelişim programlarına gönüllü olarak katılım gösterir.

EĞİTİM PROGRAMIMIZ

Tekden Okullarında Milli Eğitim Bakanlığımızın müfredatı temel alınarak farklılaştırılmış ve zenginleştirilmiş eğitim programı uygulanır. Farklılaştırılmış ve zenginleştirilmiş eğitim programında amacımız EĞİTİM EĞLENCELİ OLMALIDIR vurgusunu hayata geçirmektir. Eğitim programımız içine konulmuş farklılaştırılmış her bir ders, öğrencilerimizi tanımaya ve keşfetmeye dönüktür. Derslerdeki amacımız öğrencilerimizin hakikate hazırlanmasıdır. Bundan dolayı okullarımızın, hayatın ta kendisi olması için çaba gösterilir. Öğrenilen her bir bilginin hayata transferi sağlanarak gelecekte bilge bir şahsiyet olmaları için gayret gösterilir. Bundan dolayı derslerimizde disiplinler arası işbirliği önemsenir (Çoklu disiplin). Eğitim sistemimiz, günümüzün ihtiyaç duyduğu ve bundan sonra da ihtiyaç duyabileceği hibrit eğitimin alt yapısına sahiptir.  

HİÇBİR ÖĞRENCİ GERİDE KALMASIN! 

Öğrenme arkadaşlarımız; onlara sağladığımız bilgileri içselleştirip kendi anlayışları içinde yorumlamalarını, yeteneklerinin beceriye dönüşmesini, duygu, düşünce ve davranışlarının gelişerek olumlu benlik algısı oluşturmasını sağlayacak, güçlü ve veriye dayalı takip sistemimiz doğrultusunda HİÇBİR ÖĞRENCİ GERİDE KALMASIN! ilkesi ile hayata hazırlanır. BLOOM’un yaklaşım olarak sunduğu EĞİTİMDE TAM ÖĞRENME MODELİ Tekden’de gerçekten tamdır. Bundan dolayı ÖLÇME DEĞERLENDİRME birimimiz güçlüdür.

ÖĞRENME MERKEZLERİMİZ

Fiziki yapılarımız ve donanımlarımız öğrenme arkadaşlarımız başta olmak üzere, eğitim yöneticisi ve eğitim liderlerimizi mutlu edecek şekilde tasarlanır. Sınıflar, koridorlar, duvarlar ve duvarların renkleri, teneffüs alanı olan bahçelerimiz, atölye mekânları ve diğer mekânlarımızın oldukça geniş ve ferah olmasına özen gösterilir. Tekden’de bu mekânların her biri ÖĞRENME MERKEZİ anlayışı içinde tasarlanır.

BAŞARILARIMIZ

Tekden’de başarı bir tutkudur. Öğrenme arkadaşlarımızın sahip olduğu güçlü potansiyelinin performansa dönüşmesi sonucu yakalanan başarı kaçınılmazdır. Öğrenme arkadaşlarımızın sahip olduğu doğal yetenek alanlarından en azından birinde BAŞARILI olması sağlanır. Bundan dolayı Tekden’de başarı bir tutkudur ve doğal bir süreçtir. HER BİR ÇOCUK ZEKİDİR!

 ETKİNLİKLERLE 21. YÜZYILA (TÜRKİYE YÜZYILINA) HAZIRLANIRIZ

Sahip olduğumuz vizyon cümlemiz ve başarı tutkumuz doğrultusunda okullarımızda öğrenme arkadaşlarımızda görmek istediğimiz 21.yy becerilerinden olan kişisel becerilerinin yanında ikinci-üçüncü yabancı dil öğrenimini gerçekleştirmiş ve bilgisayar okur yazarlık donanımına sahip hanımefendi, beyefendi birer kişilik olmaları için her türlü eğitimsel etkinlik özenle hazırlanır. Spor, sanat, kültürel ve bilimsel etkinliklerin her biri ile öğrenme arkadaşlarımızın İLETİŞİM, BİRLİKTE İŞ GÖRME, EKİP RUHU, İNOVATİF DÜŞÜNCE, ELEŞTİREL DÜŞÜNME, KÜLTÜRÜNÜ TANIMA VE ONUNLA VAR OLMA becerilerinin gelişmesi hedeflenir. Bu beceriler ile öğrenme arkadaşlarımızın, kendi mutluluklarının yanında ülkesinin mutluluğunu düşünen ve ülkesine değer katacak vatanseverlik duygusu ile yetiştirilmesi arzu edilir. Her bir eğitimsel etkinlik, öğrenme arkadaşlarımızın duygusal zekâlarına birer yatırım aracı olarak değerlendirilir.

TEKDEN HER ZAMAN EĞİTİMİ KONUŞUR

Tekden Okullarında okul değil, öğrenci değil, öğretmen değil EĞİTİMİN LİDERLİĞİ konuşulur. Bundan dolayı TEKDEN EĞİTİM KURUMLARI, uygulamaları ile her zaman eğitimin öncüsü olmuştur. TEKDEN OKULLARININ güçlü bir eğitim kültürü ve birikimi vardır. Bu kültüre âşık veli, eğitimci ve öğrenme arkadaşları ile sahip olduğumuz olumlu iklim ve güçlü bir aile ortamı her zaman hissedilir.