Lider şahsiyetler yetiştiriyoruz.

OKUL ÖNCESİ

ÖZGÜN MÜFREDAT

Çocu­ğun gelişime açık yönlerini keşfedip var olan ye­teneklerini ve becerilerini geliştirmesine yardımcı olacak eğlenceli ve zenginleştirilmiş eğitim ortam­ları sunmaktayız.

Eğitim anlayışımız; bütüncül bir yapı içinde farkın­dalık düzeyleri yüksek bireyler yetiştirmektir. Bu kapsamda amacımız; Açık Kapı Eğitim Modeli, ilgi ve yetenek merkezleri, yabancı dil eğitimi ve interaktif ortamla uyumlu eğitim materyalleri ile çok yönlü gelişim sağlamak­tır.

Açık Kapı Eğitim Modeli; çocukların neyi öğreneceğinin yanında nasıl öğreneceğini de bilmesi gerektiği fikrinden yola çıkarak temel becerilerin kazanıl­masına imkân sağlar.

Açık Kapı Eğitim Modeli eğitim içeriği, temel becerilerin kazanılmasının yanı sıra ‘anlam’ geliştirmeye imkân veren ‘kavramsal öğrenme’, ‘anlamlı-bağlamsal öğrenme’, ‘etkileşimli ve bir­likte öğrenme’, geleneksel konular gibi temaları ile zenginleştirilmiş bir eğitim programı sunar.

ÇOCUĞUNUZUN YENİ VE ETKİLEYİCİ YETENEKLERİNİ KEŞFETMEYE HAZIR OLUN!

Okul öncesi eğitim, çocuğun doğduğu günden temel eğitime başladığı güne kadar geçen yılları kapsar. Çocukların sonraki hayatında belirleyici öneme sahip olan; bedensel, psikomotor, sosyal-duygusal, zihinsel ve dil gelişimlerinin büyük oranda tamamlandığı bir dönemdir. Çocuğun ailede ve kurumlarda alacağı eğitim, onun kişiliğini şekillendirecektir. Çocukların temel eğitime başlayana kadar geçirdikleri birçok kritik dönemi içine alan ve gelişim hızlarının çok yüksel olduğu okul öncesi dönem bu bakımdan önem taşımaktadır. Bizler hızla değişen ve sürekli yenilenen bir dünyada yaşıyoruz. Onlar eğitim öğretim hayatını tamamladıkları zaman kendilerini nasıl bir dünya bekliyor olacak? Bugünün çocukları,  şu anda haberimizin bile olmadığı problemleri çözebilmek için henüz icat edilmemiş teknolojileri kullanacakları, henüz var olmayan işlere hazırlanıyorlar. Bugün üniversitelerde açılan birçok bölüm bundan on yıl önce yoktu: sosyal medya uzmanları, organik tarım, yapay zekâ uzmanları, nanoteknoloji, sürücüsüz araba mühendisliği… Bundan on, yirmi, otuz yıl sonra çocuklarımız ne okuyor olacak? Eğer çocuklarımız yarının dünyasına hazırlanıyorsa, onların bugünden araştırma yapmalarına ve bilgiyi yeniden yorumlayarak kullanma yollarını bulmalarına eşlik etmeliyiz. Sosyal bilimciler tarafından yapılan pek çok araştırma, erken çocukluk evresindeki çocukların potansiyellerini maksimum seviyeye çıkarmak için, uygun zihinsel uyarımı almaları gereken çok kısa bir zaman dilimi ve fırsat penceresi olduğunu göstermiştir. Erken çocukluk döneminde belirgin olarak önem taşıyan temel unsurlar: eğitim programı, öğretmen niteliği ve fiziksel ortamdır. Bizler de eğitim programımızı; “AÇIK KAPI EĞİTİM MODELİ” ile bilgiyi keşfedip, araştırıp, düşünüp, uygulaya bilecekleri ve yeniden yorumlayıp üretebilecekleri bir alt yapının şekillendirdiği bütüncül bir yaklaşım ile oluşturduk. Eğitim lideri, çocuğu ilgi ve ihtiyaçlarına uygun yönlere yöneltmede öğretimin önemli bir ögesidir. Eğitim lideri “rehber” olarak rol oynar. Bir başka deyişle doğrudan yönlendirme yapmadan, çocukların merak ve yeni bilgiyi keşfetmelerini destekler. Bunun içindir ki, bugün, “İyi bir öğretmen öğretmez, öğrenmenin oluşumuna rehberlik eder.” sözü önem kazanmıştır. Bu süreçte bizler, çocuğa sadece bilgi aktarmak için değil, her çocuğun tabiatında zaten var olan keşfetme ve öğrenme isteğini canlı tutmak ve geliştirmek için çalışıyoruz.

Bunu biliyor ve öğrenme yolunda, uzun soluklu olsa da her gün aynı heyecan, aynı keşfetme arzusuyla yol alıyor, eğlenerek bir bütünü görmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Ünlü eğitimcilerden Pestalozzi: “Temelinde sevgi olan hiçbir eğitim başarısızlığa uğramaz.” der. Bu nedenle kalıcı ve etkili öğrenme için çocuklara; uyaran yönünden zengin, istikrarlı ve güvenli bir ortam sağlayarak, etraflarında onları seven ve destekleyen yetişkinlerle, oyun ve keşifle dolu seçenekler sağlamaktayız.