Lider şahsiyetler yetiştiriyoruz.

ORTAOKUL

EĞİTİM POLİTİKAMIZ

Her bir öğrencisini bir öğrenme arkadaşı olarak görür ve onları eğitim öğretim süreçlerinin merkezine alarak üst düzey öğrenme becerileri kazandırmayı hedefler. Okulumuz, akademik becerileri kazandırırken deneyleme, projelendirme, yabancı dil gelişimi, matematik ve fen okuryazarlıkları, anlama ve yorumlama, bilişim dünyasını tanıma ve içerik üretme, sanatsal, kültürel ve sportif yetenekleri ortaya çıkarma alanlarında değişen dünyaya öncü olabilecek eğitim, öğretim felsefelerini, modellerini kullanarak bir çok alanda donanımlı, merkezi sınav sistemlerine hazır bilge insanlar yetiştirmeyi amaç edinir.

Eğitim Liderlerinin rehberliğinde her bir öğrenme arkadaşını; milli manevi değerlerine sahip çıkan, onları koruyan ve geleceğe taşıyan bir bilinçle, her türlü canlıya ve doğaya beslediği sevgiyle, farklılıklara karşı taşıdığı hoşgörüyle yetiştirir ve geleceğe lider şahsiyetli birer hanımefendi ve beyefendi olarak hazırlar.

TEGEM DAVRANIŞSAL GELİŞİM

Tekdenli öğrenci; okulun toplumsal hayatın bir parçası aynı zamanda bir prova alanı olduğunu keşfeder. Bireysel ve toplumsal olgunlaşma sınıf içinde ve dışında yapıcı ve olumlu öğrenci davranışlarının yapılandırılmasıyla gerçekleşebilir. Bu nedenle okulumuzda; eğitici, önlem almaya dönük bir anlayışa ve problem çözme yaklaşımına dayalı eğitim ve öğretimin amaçlarına uyumlu, çocuk haklarına ve kişiye saygılı, öğrencilere sorumluluklarını, bağımsızlıklarını ve kendi kendini kontrol etme becerisini kazandırmayı amaçlayan, temel değeri demokrasi olan insanı önemsendiği bir davranış sistemi bulundurmaktadır.

TEGEM AKADEMİK GELİŞİM

Tekdenli öğrenci başarı yolculuğuna ortak hedefe inanan ve kenetlenen okul-aile rehberliğinde toplumsal hayattan soyutlanmadan sorumluluklarını keşfederek başlar. Davranış mühendisi eğitim liderleri öncülüğünde öğrenme seviyesini arttıracak müfredat farklılaştırma yöntemleri ve öğretim stratejileriyle karşılaştırılan öğrenciler kendi öğrenme hızına göre ilerleyerek kalıcı öğrenmeyi gerçekleştirebilmektedir. Öğrenci öğretim süreci boyunca değerlendirilmekte, değerlendirme sürekli ve gerçek ortamından seçilmiş olgular ya da problemlerin çözümüyle yapılmaktadır,

Sorumluluk bilincine ulaşan öğrenci; düzenli ve kaliteli performansı, iki yabancı dil donanımıyla kendi zirvesine ulaşmış, kendisini keşfetmiş bir lise adayı olarak hedefine ulaşır. 

LGS 2022

ANA ETKİNLİKLERİMİZ

Kayseri Kampüsü

İstanbul-Küçükyalı Kampüsü